STABRIS organizează la VASLUI, în perioada 20 – 31.05.2019, cursul de formare profesională autorizat A.N.C. – „SECRETARĂ“, tip specializare, cod COR 412001, domeniul ocupaţional administraţie şi management.

  • Locul desfășurării: CENTRUL DE RESURSE PENTRU AFACERI VASLUI (str. Decebal nr. 16)
  • Perioada: 20 – 31.05.2019, zilele: 20, 21, 22 (orele 16 – 20) și 30, 31 (orele 14 – 20)
  • Costul cursului: 1000 lei/persoană                          
  • Termen de înscriere: 16.05.2019
  • Modalitate de înscriere: formular înscriere transmis la contact@stabris.ro
  • REDUCERE: 200 lei pentru persoanele care se înscriu până la data de 09.05.2019

Acest curs poate fi achiziționat prin SICAP (Cod și denumire CPV: 80530000-8 – Servicii de formare profesională Rev.2).

Formular-înscriere-curs-SECRETARĂ-STABRIS

Cursul se adresează personalului care lucrează/intenționează să lucreze la cabinete, secretariate, departamente de relații publice și arhivă în cadrul instituțiilor publice și organizațiilor private.

Cursul este autorizat de Autoritatea Națională pentru Calificări, iar persoanele care promovează examenul final primesc certificat de absolvire emis de Ministerul Educaţiei Naționale şi Ministerul Muncii și Justiției Sociale (cu recunoaştere naţională şi care are regimul actelor de studii), însoţit de o anexă – supliment descriptiv al certificatului (cu recunoaştere europeană şi internaţională, prin procedura apostilării – apostila de la Haga).

Cursul se adresează personalului care lucrează/ intenționează să lucreze la cabinete, secretariate, departamente de relații publice și arhivă în cadrul instituțiilor publice și organizațiilor private și a fost structurat astfel încât să contribuie, în principal, la acumularea cunoștințelor și formarea deprinderilor necesare referitoare la:

  • planificarea și organizarea activităților de secretariat-arhivă la nivelul unei organizații;
  • înregistrarea, circulația și managementul documentelor;
  • administrarea și întocmirea corespondenței;
  • constituirea, ordonarea, inventarierea şi selecţionarea arhivei;
  • redactarea unor documente și prezentări prin utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point etc.);
  • elemente de comunicare, comportament și protocol.

La seriile anterioare ale cursului, desfășurate la Iași (6 serii) și Botoșani (1 serie),  participanții au fost, în majoritate, membri ai personalului cu atribuții de secretariat-arhivă din cadrul universităților din Iași, a unor instituții publice sau firme private. Pentru respectivele organizații, rezultatul instruirii respectivilor angajați a fost implementarea unui cadru unitar și deplin legal de desfășurare a activităților de secretariat, cu influențe directe în planul realizării corecte a activităților de arhivare.

Feed-back-ul primit în urma desfășurării cursurilor anterioare a fost foarte bun, cursanții apreciind în special caracterul aplicat și primirea unor soluții practice pentru problemele pe care le întâmpină în activitatea zilnică.

Detalii suplimentare: telefon – 0732 895 042.